Alla inlägg den 6 september 2010

Av frida malm - 6 september 2010 21:28

 " du är för tjock "

 " du är för smal "

" "


 Ibland undrar jag vad folk ser hos pinsmala tjejer som går runt och säger dom är tjocka även fast man ser in i benen på dom. Det äcklar nästan mig att se sånna sådana meniskor, man kan inte kalla dom för kvinnor eller tjejer. Det förnedrar alla tjejer/kvinnor som inte ser ut så som dom och är lyckliga med sig själva. Även fast man har fett på kroppen.

Alla kan inte vara perfecta, ingen är perfeckt . . . Men alla ser olika ut, jag kan inte säga jag ser perfekt ut elelr något sånt, men jag är glad att jag ser ut som jag gör, för jag har hellre fett på kroppen än bara ben. Jag kan såklart ha den tanken ibland att jag önskar jag kunde gå ner några kilo, men då skulle inte jag avra jag.

Killar är konstiga när de gäller tjejer dom hon kan inte bara ha en snäll och trevlig och mysig tjej på alla sätt och vis. Utan hon måsta vara snygg eler söt oxå, dom måste kunna gå med henne i stan och alla ska inte glo för hon e så ful, utan för att domm undrar hur han har kunnat få en sån snygg tjej.

vad jag nu vill komma fram till är ätt vad lycklig med de du har på kroppen för en vacker dag kommer du behöva de :)

Presentation

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards