Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

Tårta i frysen

Av frida malm - 18 februari 2011 17:45

Då var de Fredag med en frusen Tårta i handen begav jag mig till skolan.... Mumms alla blev avensjuka ^^ fjeskade med lärarna oxå , dom fick lite med vill säga. Ska bara tilllägga de att jag hade ett hårt jobb igår med tårtan för när jag skullle använda elvispen till grädden gick den sönder så vispade för hand, och de var jobbigt ....

Och nu har man gett Jusse en storbamse KRAM och sakt Hej då till henne. Men vi kommer säkert ses någon gång.

Men nu bär de av till sovmogornar och skojsiga saker i Halland, för de är ju faktiskt Lov nu :D Men först en helg i malmö

 

Resultatet !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!!1

Av frida malm - 3 mars 2011 20:13

http://tootteiss.bloggplatsen.se/   NYA BLOGGEN! BE OM LÖSEN KIND OF PRIVAT vet inte om jag ska byta än eller inte 1 ...

Av frida malm - 3 mars 2011 14:16

Av frida malm - 2 mars 2011 17:47

jag är hungrig jag vill äta jag är svullen kan inte äta  :( ...

Av frida malm - 1 mars 2011 20:35


 

Av frida malm - 28 februari 2011 09:29

jag vet jag säger som jag gör... Jag menar de också Men jag önskar ändå du kunnd förstå att det kan faktiskt vara vi två   ...

Ovido - Quiz & Flashcards