Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

toppen !

Av frida malm - 17 februari 2011 11:43

Då var de ju Torsdag igen :) Slutar tio över 4 så är lite drygt.

Lite jobbigt med att vi har sjukt många inlämningar i denna veckan tills idag och imon.

1. Svenska, skriver omminoritetsspråk

2. Datakunskap, World-prov

3. Engelska, debat

4. Idrot, styrke shema

5. Naturkunskap, om universum


Lite jobbigt, att ha allt innan lovet, men ska nog klara av de. Är typ nästan klar med allt, menmåste jobba mer på de.

Sen ska jag baka en tårta till Josse, som jag lovade henne för att hon ska sluta imorgon. Men jag hade ingen el-visp hemma så är tvungen att åka till Kalle och låna hans sen får han städa efter mig. Det blir en gräddig efte middag :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!!1

Av frida malm - 3 mars 2011 20:13

http://tootteiss.bloggplatsen.se/   NYA BLOGGEN! BE OM LÖSEN KIND OF PRIVAT vet inte om jag ska byta än eller inte 1 ...

Av frida malm - 3 mars 2011 14:16

Av frida malm - 2 mars 2011 17:47

jag är hungrig jag vill äta jag är svullen kan inte äta  :( ...

Av frida malm - 1 mars 2011 20:35


 

Av frida malm - 28 februari 2011 09:29

jag vet jag säger som jag gör... Jag menar de också Men jag önskar ändå du kunnd förstå att det kan faktiskt vara vi två   ...

Ovido - Quiz & Flashcards