Alla inlägg den 2 september 2010

Av frida malm - 2 september 2010 19:52

Vill bara att alla ska se min sötaste söting :) Min fina hamster som jag typ haft i ett½ år snart å han e så sjukt gullig. Men ibland när jag matar han så blir han värsta tjokisen, å sen när jag inge get han blir han typ anorexia XD

   

Av frida malm - 2 september 2010 15:15

" Jag kan inte fatta att någon vill göra dig illa, å tvinga dig göra saker. Dom har ingen respekt för kvinnor.  du är ju helt seriöst det bästa man kan ha "

- Du menniska som säger de du tänker bara på en sak du med, men du är en helt fantastisk person ändå .


" Jag sitter och gråter för att jag saknar dig så mycke, trivs verkligen att vara med dig "

- Du! sluta vara en sån mes, de är gulligt men de kommer bli jobbigt !


" Du är knäpp på ett roligt sätt, jag vet inte vad jag tycker om dig, tror nog vi bara ska vara vänner ändå "

- Personen som sa detta, när personen sa detta, då insåg jag att jag verkligen gillade den ...


knäppa saker kommer alltid följa efter en i livet , men ska säga att just nu i detta tillfälle så är jag bara så sjukt himla glad! Finns inga speciella anledningar

JAg är bara Lycklig och glad :D


Presentation

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards