Alla inlägg den 25 januari 2011

Av frida malm - 25 januari 2011 14:27

Jag minns inte sist jag verkligen visade att jag var ledsen.

Men det finns inga leende kvar.

Finns inget som gör mig glad i hjärnan eller hjärtat.

Känner mig bara som en hemsk meniska.

Deprimerad och lycklig.

de går bara inte ihop!

KAn säga två saker.

1.  Jag är inte den du tror att jag är.

men önskar att jag kunnde vara den personen.

2. JAg är inte den person man har som flickvän.

Av frida malm - 25 januari 2011 10:30

Tillbaka till verkligheten igen då.


då är man än en gång tillbaka i skåne efter en tripp till Göteborg, Lördag till Måndag. Missade min tvätt tid idag, så ska gå upp vid 6 på Torsdag å tvätta ist.

Men ska nog överleva de med.

Har även börjat jobba på figurer som ska tryckas på tröjer sen när jag är klar, för har blivit erbjuden ett jobb efter att Kalla visat för sin chef (han jobbar som Disegner i ett klädes företag, mer tryck på tröjor å massa) . Och hans chef tyckte jag var intresant så kanske börjar jobba nu oxå, om de blir en plats för mig där. Jiiippiii !

Ovido - Quiz & Flashcards