Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

från dig till mig

Av frida malm - 8 februari 2011 11:41

Till mig frida

från Johanna

""Saknar min älskling !!!!
du är en av mina bästa vänner och den person jog kan lita på mest i hela världen det är helt obeskrivligt hur underbar du är och hur mkt du betyder för mig !!
du är i mitt hjärta och kommer alltid att vara där !! hoppas att du kommer stanna i mitt liv föralltid för jag klarar mig inte utan dig!!
hade du bott kvar hos mig här hemma hade vi haft den bästa tiden tillsammans. jag hoppas du kommer hem snart behöver dig frida utan dig hade mitt liv varit ett rent helvete jag står i skuld till dig av resten av mitt liv.
jag hoppas du vet att jag älskar dig och finns alltid här för dig<3 ""


Du är de bästa som finns johanna Rasmusson, skulle kunna skriva en hel roman om hur mycket du betyder och hur mycket jag älekr dig <3


Vi två ihop är oslagbara, lite oseriösa bilder på de xD

   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!!1

Av frida malm - 3 mars 2011 20:13

http://tootteiss.bloggplatsen.se/   NYA BLOGGEN! BE OM LÖSEN KIND OF PRIVAT vet inte om jag ska byta än eller inte 1 ...

Av frida malm - 3 mars 2011 14:16

Av frida malm - 2 mars 2011 17:47

jag är hungrig jag vill äta jag är svullen kan inte äta  :( ...

Av frida malm - 1 mars 2011 20:35


 

Av frida malm - 28 februari 2011 09:29

jag vet jag säger som jag gör... Jag menar de också Men jag önskar ändå du kunnd förstå att det kan faktiskt vara vi två   ...

Ovido - Quiz & Flashcards