Direktlänk till inlägg 7 februari 2011

Presenten ?

Av frida malm - 7 februari 2011 10:05

Helgen har jag spenderat i malmö hos Linus, och de har varit riktigt kul å mys. Nästa helg ska jag till han igen, fast då ska vi med hans bror Jerry å Nathalie(jerrys flickvänn) å bowla åkäka, ska bli mys^^ Men har inte riktigt bestämmt mig om jag ska emd än eller om jag ska hem till Halland!


Men iaf "back to the serious stuff". Linus sa till mig att han har en present till mig, som inte är något stort med en rolig grej. Som jag ska få i veckan. Även fast de inte är något stort så hatar jag att få presenter av folk om de inte är min födelsadag eller jul. De blir så jobbigt för då känns de som att jag måste köpa något till han oxå, men vad tusan skulle de vara isf:O Får panik, lite iaf ^^ De är väl alltid kul å få presenter . . . . men ja av han?,  vet inte hur jag ska beskriva de. Sa till han att jag inte tänker komma till han mer så jag inte kan få presenten även fast de bara är en present å ingen stor sak. Men kom ju på att de är ganska taskigt faktiskt,xD men jaja får välls e hur de går

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!!1

Av frida malm - 3 mars 2011 20:13

http://tootteiss.bloggplatsen.se/   NYA BLOGGEN! BE OM LÖSEN KIND OF PRIVAT vet inte om jag ska byta än eller inte 1 ...

Av frida malm - 3 mars 2011 14:16

Av frida malm - 2 mars 2011 17:47

jag är hungrig jag vill äta jag är svullen kan inte äta  :( ...

Av frida malm - 1 mars 2011 20:35


 

Av frida malm - 28 februari 2011 09:29

jag vet jag säger som jag gör... Jag menar de också Men jag önskar ändå du kunnd förstå att det kan faktiskt vara vi två   ...

Ovido - Quiz & Flashcards