Direktlänk till inlägg 9 december 2010

hår..

Av frida malm - 9 december 2010 18:16

När folk har sett mig IRL och min nya hår färg (färger) säger domatt mitt hår är grått i luggen , och de är den troligen också :/ ^^ tihihi som tur är syns de inte så tydligt på bild.

Och Helgen hoppas jag på att ska bli bra för Mamma och pappa kommer ner till Malmö och jag ska vara där hela helgen fast jag ska sova hos Linus, och de är mer än bra !<3

Sen blir det att ruinera mamma på lördag . mohahah, jag är lite ondskeful ändå


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!!1

Av frida malm - 3 mars 2011 20:13

http://tootteiss.bloggplatsen.se/   NYA BLOGGEN! BE OM LÖSEN KIND OF PRIVAT vet inte om jag ska byta än eller inte 1 ...

Av frida malm - 3 mars 2011 14:16

Av frida malm - 2 mars 2011 17:47

jag är hungrig jag vill äta jag är svullen kan inte äta  :( ...

Av frida malm - 1 mars 2011 20:35


 

Av frida malm - 28 februari 2011 09:29

jag vet jag säger som jag gör... Jag menar de också Men jag önskar ändå du kunnd förstå att det kan faktiskt vara vi två   ...

Ovido - Quiz & Flashcards