Alla inlägg den 20 november 2010

Av frida malm - 20 november 2010 16:07

3 dagar tills helvetet fryser till is. . .


Min mamma sa igår att jag ska ha kalas och att hon bjuder på mat bara jag får en fin present :D

Haha x) Vill bara säga de med att igår hade jag en trevlig dag med Mimmie, och en fin filmtittning (Linus,Erik, jag och mimmi tittade) . .


Ska jag vara ärlig så längtar jag faktiskt till Tisdag, inte för att det är min födelsedag utan mer för att jag får 250.- då å göra åt med. Vet inte om jag ska lägga dom på busskortet så jag kan åka till skolan eller på mat så jag överlever. Mat är väl ändå det bästa, men får ju mat i skolan å de klarar jag mi på juh.? elelr? ja vi får väl se.

Och även om jag fyller på busskortet kan jag åka till någon kompis så jag slipper vara själv på min födelsedag.


Ovido - Quiz & Flashcards